• آدرس ایمیل :
  •  
  • کلمه عبور :
  •  

دانلود مقاله رایگان - بانک اطلاعاتی scopus

چهار شنبه 5 آبان 1395 9810 بازدید کننده گروه دسته بندی نشده

بانک اطلاعاتی scopus پایگاه مجلات الکترونیکی دربرگیرنده اطلاعات کتابشناختی (نویسنده، عنوان مقاله، تاریخ چاپ و ...) و چکیده 17000 مجله مجموعه بانک اطلاعاتی scopus از مجموعه بانک های استنادی علوم است که توسط شرکت Elsevier منتشر می شود و پس از web of science که توسط ISI تولید می شود،دومین نمایه استنادی علوم محسوب می گردد . منظور از نمایه نامه استنادی علوم ، بانک اطلاعاتی است که علاوه بر چکیده مقالات ، دارای فهرست رفرانس ها(منابع) هر مقاله نیز بوده و بدین ترتیب امکان محاسبه تعداد ارجاعات (استنادات با citation ها) به هر مقاله را فراهم می کند. بدین ترتیب می توان دریافت هر مقاله در این مجموعه ، تاکنون چندین بار مورد ارجاع و استناد توسط سایر مقالات قرار گرفته است و یا به عبارت دیگر چندین با توسط سایر مقالات مورد رفرانس واقع شده است که این خود می تواند شاخصی از کیفیت مقاله باشد.



 بانک اطلاعاتی scopus

پایگاه مجلات الکترونیکی دربرگیرنده اطلاعات کتابشناختی (نویسنده، عنوان مقاله، تاریخ چاپ و ...)  و چکیده 17000 مجله

مجموعه بانک اطلاعاتی scopus از مجموعه بانک های استنادی علوم است که توسط شرکت Elsevier  منتشر می شود و پس از web of science  که توسط ISI تولید می شود،دومین نمایه استنادی علوم محسوب می گردد . منظور از نمایه نامه استنادی علوم ، بانک اطلاعاتی است که علاوه بر چکیده مقالات ، دارای فهرست رفرانس ها(منابع) هر مقاله نیز بوده و بدین ترتیب امکان محاسبه تعداد ارجاعات (استنادات با citation  ها) به هر مقاله را فراهم می کند. بدین ترتیب می توان دریافت هر مقاله در این مجموعه ، تاکنون چندین بار مورد ارجاع و استناد توسط سایر مقالات قرار گرفته است و یا به عبارت دیگر چندین با توسط سایر مقالات مورد رفرانس واقع شده است که این خود می تواند شاخصی از کیفیت مقاله باشد.

این مجموعه در برگیرنده بیش از17000 عنوان مجله از موضوعات مختلف است فلذا پوشش مجلات آن تقریبا دو برابر web of science  بوده و به همین علت گزارش استنادات و ارجاعات به دست آمده از آن دقیق تر است. جالب این است که مجموعه scopus  در بر گیرنده تمامی مجلات ایندکس شده در مدلاین است و به عبارت دیگر 100% مقالات مدلاین را در بر می گیرد.


برچسب ها
دانلود مقاله ، دانلود مقاله رایگان ، دانلود رایگان مقاله ، دانلود کتاب ، دانلود استاندارد ، دانلود رایگان کتاب های مهندسی مکانیک ، لیست کتابهای مهندسی مکانیک ، دانلود رایگان کتابهای تخصصی مهندسی مکانیک ، دانلود رایگان کتاب های تخصصی مهندسی شیمی ، دانلود رایگان کتاب های مهندسی شیمی ، مركز دانلود کتاب هاي مهندسي شیمی دانلود رایگان کتاب های دامپزشکی ، دانلود رایگان کتاب های دامپزشکی فارسی ، دانلود کتاب های مهندسی عمران ، دانلود رایگان کتاب و جزوه مهندسی عمران ، کتابهای رشته عمران ، دانلود کتاب های معماری ، دانلود کتاب های مهندسی معماری ، سایت دانلود رایگان کتاب های لاتین ، سایت دانلود رایگان کتاب انگلیسی ، بهترین سایت دانلود کتاب خارجی ، سایت دانلود کتاب لاتین دانشگاهی ، سایت دانلود رایگان کتاب های علمی انگلیسی ، دانلود رایگان کتاب از آمازون ، سایت دانلود کتاب دانشگاهی رایگان ، دانلود کتاب های دانشگاهی لاتین به صورت رایگان ، سایت دانلود رایگان مقالات ISI، دانلود رایگان مقاله علمی انگلیسی ، دانلود رایگان منابع اسناد علمی دانشگاهی انگلیسی اعم از مقاله، کتاب و پایان نامه ، سایت مقاله ، دانلود مقاله رایگان از ساینس دایرکت ، دریافت رایگان مقاله از پایگاه های علمی ، دسترسی رایگان و نامحدود به منابع علمی پایگاه ساینس دایرکت ، دانلود مقاله رایگان از ساینس دایرکت و اسپرینگر ،
دانلود مقاله رایگان - بانک اطلاعاتی scopusنوین لیب10/26/2016 بانک اطلاعاتی scopus پایگاه مجلات الکترونیکی دربرگیرنده اطلاعات کتابشناختی (نویسنده، عنوان مقا ...  بانک اطلاعاتی scopus پایگاه مجلات الکترونیکی دربرگیرنده اطلاعات کتابشناختی (نویسنده، عنوان مقاله، تاریخ چاپ و ...)  و چکیده 17000 مجله مجموعه بانک اطلاعاتی scopus از مجموعه بانک های استنادی علوم است که توسط شرکت Elsevier  منتشر می شود و پس از web of science  که توسط ISI تولید می شود،دومین نمایه استنادی علوم محسوب می گردد . منظور از نمایه نامه استنادی علوم ، بانک اطلاعاتی است که علاوه بر چکیده مقالات ، دارای فهرست رفرانس ها(منابع) هر مقاله نیز بوده و بدین ترتیب امکان محاسبه تعداد ارجاعات (استنادات با citation  ها) به هر مقاله را فراهم می کند. بدین ترتیب می توان دریافت هر مقاله در این مجموعه ، تاکنون چندین بار مورد ارجاع و استناد توسط سایر مقالات قرار گرفته است و یا به عبارت دیگر چندین با توسط سایر مقالات مورد رفرانس واقع شده است که این خود می تواند شاخصی از کیفیت مقاله باشد.این مجموعه در برگیرنده بیش از17000 عنوان مجله از موضوعات مختلف است فلذا پوشش مجلات آن تقریبا دو برابر web of science  بوده و به همین علت گزارش استنادات و ارجاعات به دست آمده از آن دقیق تر است. جالب این است که مجموعه scopus  در بر گیرنده تمامی مجلات ایندکس شده در مدلاین است و به عبارت دیگر 100% مقالات مدلاین را در بر می گیرد.5.0