• آدرس ایمیل :
  •  
  • کلمه عبور :
  •  

دانلود رایگان کتابهای پزشکی - کتابخانه کتاب­های الکترونیک Thieme

چهار شنبه 5 آبان 1395 8452 بازدید کننده گروه دسته بندی نشده

کتابخانه کتاب­های الکترونیک Thieme: این پایگاه، کتاب­های مرجع، اطلس­ها و سایر منابع پرکاربرد پزشکی و علمی را به صورت آنلاین ارائه می­دهد. این ناشر نزدیک 50 سال است که در خدمت اساتید و دانشجویان می باشد. تعداد زیادی از کتاب های این ناشر به به زبان­های دیگر ترجمه شده است که آنها هم در اولین فرصت به­صورت آنلاین قابل دسترس خواهد بود. انتشارات Thieme علاوه بر کتاب 130 عنوان مجله علمی و پزشکی نیز منتشر می کند که تعداد زیادی از انها به­صورت آنلاین در دسترس است. کتاب­های کتابخانه الکترونیک Thieme بهترین راه برای دستیابی به منابع تجربی دست اول است. خدماتی که این پایگاه ارائه می­دهد عبارتند از: جستجو در لیست کتاب­های الکترونیک دیدن فهرست مندرجات کتاب­های الکترونیک جستجو در نمایه کتاب­های الکترونیک دیدن یک فصل به عنوان نمونه، از کتاب های الکترونیک این خدمات در صورتی ارائه می شود که شما مشترک پایگاه نباشید، اما اگر شما به صورت انفرادی و یا از طریق مؤسسه یا سازمان خود مشترک این پایگاه هستید می­توانید خدمات زیر را دریافت کنید: مطالعه متن کامل کتاب­های الکترونیک مطالعه منابع مرجع استفاده از جستجوی ساده و پیشرفته



کتابخانه کتاب­های الکترونیک Thieme:

این پایگاه، کتاب­های مرجع، اطلس­ها و سایر منابع پرکاربرد پزشکی و علمی را به صورت آنلاین ارائه می­دهد. این ناشر نزدیک 50 سال است که در خدمت اساتید و دانشجویان می باشد. تعداد زیادی از کتاب های این ناشر به به زبان­های دیگر ترجمه شده است که آنها هم در اولین فرصت به­صورت آنلاین قابل دسترس خواهد بود. انتشارات Thieme علاوه بر کتاب 130 عنوان مجله علمی و پزشکی نیز منتشر می کند که تعداد زیادی از انها به­صورت آنلاین در دسترس است. کتاب­های کتابخانه الکترونیک Thieme بهترین راه برای دستیابی به منابع تجربی دست اول است. خدماتی که این پایگاه ارائه می­دهد عبارتند از:

  • جستجو در لیست کتاب­های الکترونیک
  • دیدن فهرست مندرجات کتاب­های الکترونیک
  • جستجو در نمایه کتاب­های الکترونیک
  • دیدن یک فصل به عنوان نمونه، از کتاب های الکترونیک

این خدمات در صورتی ارائه می شود که شما مشترک پایگاه نباشید، اما اگر شما به صورت انفرادی و یا از طریق مؤسسه یا سازمان خود مشترک این پایگاه هستید می­توانید خدمات زیر را دریافت کنید:

  • مطالعه متن کامل کتاب­های الکترونیک
  • مطالعه منابع مرجع
  • استفاده از جستجوی ساده و پیشرفته.

 

 

بخش­های اصلی کتابخانه کتاب­های الکترونیک Thieme:

پایگاه کتاب­های الکترونیک Thieme بسیار ساده می­باشد. بخش­های اصلی آن عبارتند از: صفحه اصلی (Home)، کتاب­ها ((Books و جستجو (Search).

 

صفحه اصلی (Home):

در صفحه اصلی شما لیست کتاب­های الکترونیک را که به­صورت آنلاین قابل دسترس است، مشاهده می­کنید. این کتاب­ها از طریق الفبایی: عنوان (By title)، نام نویسنده (By author) و موضوع (By specialty) قابل بازیابی هستند. این صفحه بر­اساس عنوان هر کتاب مرتب شده­است. در سمت راست صفحه بخشی به نام News را مشاهده می­کنید که عناوین کتاب­های جدیدی را که این ناشر منتشر کرده است، معرفی می­کند و اطلاعات دیگری را نیز در اختیار کاربر قرار می­دهد از جمله خبرنامه­ای را که توسط Thieme منتشر می­شود. همچنین قسمتی وجود دارد به نام Register for free trial access که تنها مخصوص کتابخانه ها و مؤسسات می­باشد و افراد به صورت انفرادی نمی­توانند برای عضویت اقدام نمایند.

 

اگر روی عنوان هر کتاب کلیک کنیم اطلاعاتی از قبیل نام نویسنده، اطلاعات مربوط به نشر، فهرست مندرجات (contents) و نمایه الفبایی (Index) کتاب را نمایش می­دهد. همان­طور که در تصویر مشاهده می­کنید در این قسمت امکان جستجوی ساده و پیشرفته در تمام کتاب­ها و یا تنها در همین کتاب وجود دارد.

 

با کلیک بر روی هر فصل، از روی فهرست مندرجات، بخش­های مربوط به هر بخش دیده می­شود و با انتخاب هرکدام از آنها صفحات کتاب به شکل PDF نمایش داده می­شود، این صفحه PDF امکان ذخیره، تهیه پرینت و ارسال به Email این صفحات وجود دارد. با کلیک روی گزینه های Next و Preview که در بالای صفحه وجود دارد می­توانیم در بین صفحات بعدی و یا قبلی حرکت کنیم.

Full screen: تنها صفحات کتاب را به شکل PDF نشان می دهد که با کلیک روی Back to navigation دوباره به همین صورت که در تصویر مشاهده می­کنید، برمی­گردد.

Bookmark book: متن انتخاب شده را به لیست علاقمندی­های شما اضافه می­کند.

 

 

کتاب­ها (Books):

این صفحه درست مانند صفحه اصلی است و کتاب ها را براساس الفبایی: موضوع، نام نویسنده و عنوان تقسیم بندی کرده است.

 

 

         صفحه نمایش کتاب­ها بر اساس نام نویسنده:

      

         صفحه نمایش کتاب­ها بر اساس موضوع:

 

جستجو:

در این پایگاه امکان دو نوع جستجو سریع و پیشرفته وجود دارد.

جستجوی سریع:

در جستجوی سریع کلید واژه­ها یا عبارت مورد نظرتان را در کادر جستجو وارد نمایید. برای تغییر نتیجه جستجوی خود می­توانید از راهکارهای ذیل نیز استفاده کنید:

     - اگر می­خواهید تنها یک عبارت را جستجو کنید عبارت خود را داخل " " بنویسید، مانند "8x CD_ROM"، حتی می­توان جهت محدودتر کردن نتیجه جستجو کلید واژه دیگری را بعد از این علامت اضافه کرد، مانند"home run" records baseball که جستجوی شما را دقیق تر خواهد کرد.

     - در صورتی که تنها به­دنبال یک واژه خاص هستید عینا، واژه را در کادر بعد از یک ویرگول ,)) وارد نمایید، مثلا اگر واژه NeXT را جستجو می­کنید در صورت وارد کردن کلمه next، کلمات NEXT، NexT، next و NeXT بازیابی می شوند، برای جلوگیری از بازیابی آنها شکل مورد نظر خود را در کادر جستجو وارد کنید مانند Steve Jobs, NeXT.

     - برای جلوگیری از ایجاد ابهام در کلیدواژه ها، اسامی را با حروف بزرگ بنویسید، به عنوان مثال: wired با حرف کوچک به معنای کابل الکتریکی، و Wired با حرف بزرگ عنوان یک مجله است.

     - می­توانید از علائم بولین: + یا AND، – یا NOT و OR استفاده کنید، به عنوان مثال: Barney, +Smith –dinosaur، کلیدواژه Barney را همراه با Smith و بدون dinosaur جستجو می کند.

       - برای محدود کردن جستجوی خود از عبارات شناخته شده برای پایگاه Thieme استفاده کنید مانند author برای نام نویسنده، title عنوان، site برای وب سایت، url برای آدرس پایگاه ها. مثال: Sun workstation, site: sun.com, title: Ultra، که site تنها در آدرس وب سایت­ها و title تنها عناوین را جستجو می­کند.

     - لازم به ذکر است که می­توانید از ترکیب این روش­ها برای محدود کردن جستجوی خود استفاده کنید.

 

جستجوی پیشرفته:

در جستجوی پیشرفته می­توانید در قسمت Search aria عنوان یک کتاب خاص و یا یک محدوده موضوعی خاص را مشخص کنید. سپس کلیدواژه های خود را در کادرهای جستجو وارد نمایید.

 

در قسمت بالای این کادرها بخش­هایی را برای محدود کردن جستجو مشاهده می­کنید. این کادر برای استفاده از علامت­های AND، OR و یا NOT به کار می­رود،

 

 

 

این کادر برای جستجوی کلمه، عبارت و یا نام به کار می­رود،

 

 

این کادر برای مشخص کردن محل جستجوی واژه کاربرد دارد، یعنی تعیین می­کنیم جستجو در تمام متن و یا تنها در کلید واژه های کنترل شده انجام شود،

 

 

سپس مشخص می­کنیم که در هر صفحه چه تعداد از نتایج را مشاهده کنیم،

 

 

و در انتها انتخاب می­کنیم که نتایج همراه با خلاصه نمایش داده شود یا بدون آن، و در پایان روی گزینه Search now کلیک کرده تا جستجو انجام شود.

 

صفحه نمایش جستجو:

بعد از انجام یک جستجو، نتایج به شکل زیر نمایش داده می­شود، شما می­توانید کلیدواژه های مورد استفاده خود را مشاهده کنید، این نتایج براساس ارتباط مرتب شده اند، با کلیک روی عنوان هر کتاب، صفحات آن به شکل PDF برای مطالعه در اختیار شما قرار می­گیرد.


برچسب ها
دانلود مقاله ، دانلود مقاله رایگان ، دانلود رایگان مقاله ، دانلود کتاب ، دانلود استاندارد ، دانلود رایگان کتاب های مهندسی مکانیک ، لیست کتابهای مهندسی مکانیک ، دانلود رایگان کتابهای تخصصی مهندسی مکانیک ، دانلود رایگان کتاب های تخصصی مهندسی شیمی ، دانلود رایگان کتاب های مهندسی شیمی ، مركز دانلود کتاب هاي مهندسي شیمی دانلود رایگان کتاب های دامپزشکی ، دانلود رایگان کتاب های دامپزشکی فارسی ، دانلود کتاب های مهندسی عمران ، دانلود رایگان کتاب و جزوه مهندسی عمران ، کتابهای رشته عمران ، دانلود کتاب های معماری ، دانلود کتاب های مهندسی معماری ، سایت دانلود رایگان کتاب های لاتین ، سایت دانلود رایگان کتاب انگلیسی ، بهترین سایت دانلود کتاب خارجی ، سایت دانلود کتاب لاتین دانشگاهی ، سایت دانلود رایگان کتاب های علمی انگلیسی ، دانلود رایگان کتاب از آمازون ، سایت دانلود کتاب دانشگاهی رایگان ، دانلود کتاب های دانشگاهی لاتین به صورت رایگان ، سایت دانلود رایگان مقالات ISI، دانلود رایگان مقاله علمی انگلیسی ، دانلود رایگان منابع اسناد علمی دانشگاهی انگلیسی اعم از مقاله، کتاب و پایان نامه ، سایت مقاله ، دانلود مقاله رایگان از ساینس دایرکت ، دریافت رایگان مقاله از پایگاه های علمی ، دسترسی رایگان و نامحدود به منابع علمی پایگاه ساینس دایرکت ، دانلود مقاله رایگان از ساینس دایرکت و اسپرینگر ،
دانلود رایگان کتابهای پزشکی - کتابخانه کتاب­های الکترونیک Thiemeنوین لیب10/26/2016کتابخانه کتاب­های الکترونیک Thieme:این پایگاه، کتاب­های مرجع، اطلس­ها و سایر منابع پرکار ... کتابخانه کتاب­های الکترونیک Thieme:این پایگاه، کتاب­های مرجع، اطلس­ها و سایر منابع پرکاربرد پزشکی و علمی را به صورت آنلاین ارائه می­دهد. این ناشر نزدیک 50 سال است که در خدمت اساتید و دانشجویان می باشد. تعداد زیادی از کتاب های این ناشر به به زبان­های دیگر ترجمه شده است که آنها هم در اولین فرصت به­صورت آنلاین قابل دسترس خواهد بود. انتشارات Thieme علاوه بر کتاب 130 عنوان مجله علمی و پزشکی نیز منتشر می کند که تعداد زیادی از انها به­صورت آنلاین در دسترس است. کتاب­های کتابخانه الکترونیک Thieme بهترین راه برای دستیابی به منابع تجربی دست اول است. خدماتی که این پایگاه ارائه می­دهد عبارتند از:جستجو در لیست کتاب­های الکترونیکدیدن فهرست مندرجات کتاب­های الکترونیکجستجو در نمایه کتاب­های الکترونیکدیدن یک فصل به عنوان نمونه، از کتاب های الکترونیکاین خدمات در صورتی ارائه می شود که شما مشترک پایگاه نباشید، اما اگر شما به صورت انفرادی و یا از طریق مؤسسه یا سازمان خود مشترک این پایگاه هستید می­توانید خدمات زیر را دریافت کنید:مطالعه متن کامل کتاب­های الکترونیکمطالعه منابع مرجعاستفاده از جستجوی ساده و پیشرفته.  بخش­های اصلی کتابخانه کتاب­های الکترونیک Thieme: پایگاه کتاب­های الکترونیک Thieme بسیار ساده می­باشد. بخش­های اصلی آن عبارتند از: صفحه اصلی (Home)، کتاب­ها ((Books و جستجو (Search). صفحه اصلی (Home):در صفحه اصلی شما لیست کتاب­های الکترونیک را که به­صورت آنلاین قابل دسترس است، مشاهده می­کنید. این کتاب­ها از طریق الفبایی: عنوان (By title)، نام نویسنده (By author) و موضوع (By specialty) قابل بازیابی هستند. این صفحه بر­اساس عنوان هر کتاب مرتب شده­است. در سمت راست صفحه بخشی به نام News را مشاهده می­کنید که عناوین کتاب­های جدیدی را که این ناشر منتشر کرده است، معرفی می­کند و اطلاعات دیگری را نیز در اختیار کاربر قرار می­دهد از جمله خبرنامه­ای را که توسط Thieme منتشر می­شود. همچنین قسمتی وجود دارد به نام Register for free trial access که تنها مخصوص کتابخانه ها و مؤسسات می­باشد و افراد به صورت انفرادی نمی­توانند برای عضویت اقدام نمایند. اگر روی عنوان هر کتاب کلیک کنیم اطلاعاتی از قبیل نام نویسنده، اطلاعات مربوط به نشر، فهرست مندرجات (contents) و نمایه الفبایی (Index) کتاب را نمایش می­دهد. همان­طور که در تصویر مشاهده می­کنید در این قسمت امکان جستجوی ساده و پیشرفته در تمام کتاب­ها و یا تنها در همین کتاب وجود دارد. با کلیک بر روی هر فصل، از روی فهرست مندرجات، بخش­های مربوط به هر بخش دیده می­شود و با انتخاب هرکدام از آنها صفحات کتاب به شکل PDF نمایش داده می­شود، این صفحه PDF امکان ذخیره، تهیه پرینت و ارسال به Email این صفحات وجود دارد. با کلیک روی گزینه های Next و Preview که در بالای صفحه وجود دارد می­توانیم در بین صفحات بعدی و یا قبلی حرکت کنیم.Full screen: تنها صفحات کتاب را به شکل PDF نشان می دهد که با کلیک روی Back to navigation دوباره به همین صورت که در تصویر مشاهده می­کنید، برمی­گردد.Bookmark book: متن انتخاب شده را به لیست علاقمندی­های شما اضافه می­کند.  کتاب­ها (Books): این صفحه درست مانند صفحه اصلی است و کتاب ها را براساس الفبایی: موضوع، نام نویسنده و عنوان تقسیم بندی کرده است.           صفحه نمایش کتاب­ها بر اساس نام نویسنده:               صفحه نمایش کتاب­ها بر اساس موضوع: جستجو: در این پایگاه امکان دو نوع جستجو سریع و پیشرفته وجود دارد.جستجوی سریع:در جستجوی سریع کلید واژه­ها یا عبارت مورد نظرتان را در کادر جستجو وارد نمایید. برای تغییر نتیجه جستجوی خود می­توانید از راهکارهای ذیل نیز استفاده کنید:     - اگر می­خواهید تنها یک عبارت را جستجو کنید عبارت خود را داخل " " بنویسید، مانند "8x CD_ROM"، حتی می­توان جهت محدودتر کردن نتیجه جستجو کلید واژه دیگری را بعد از این علامت اضافه کرد، مانند"home run" records baseball که جستجوی شما را دقیق تر خواهد کرد.     - در صورتی که تنها به­دنبال یک واژه خاص هستید عینا، واژه را در کادر بعد از یک ویرگول ,)) وارد نمایید، مثلا اگر واژه NeXT را جستجو می­کنید در صورت وارد کردن کلمه next، کلمات NEXT، NexT، next و NeXT بازیابی می شوند، برای جلوگیری از بازیابی آنها شکل مورد نظر خود را در کادر جستجو وارد کنید مانند Steve Jobs, NeXT.     - برای جلوگیری از ایجاد ابهام در کلیدواژه ها، اسامی را با حروف بزرگ بنویسید، به عنوان مثال: wired با حرف کوچک به معنای کابل الکتریکی، و Wired با حرف بزرگ عنوان یک مجله است.     - می­توانید از علائم بولین: + یا AND، – یا NOT و OR استفاده کنید، به عنوان مثال: Barney, +Smith –dinosaur، کلیدواژه Barney را همراه با Smith و بدون dinosaur جستجو می کند.       - برای محدود کردن جستجوی خود از عبارات شناخته شده برای پایگاه Thieme استفاده کنید مانند author برای نام نویسنده، title عنوان، site برای وب سایت، url برای آدرس پایگاه ها. مثال: Sun workstation, site: sun.com, title: Ultra، که site تنها در آدرس وب سایت­ها و title تنها عناوین را جستجو می­کند.     - لازم به ذکر است که می­توانید از ترکیب این روش­ها برای محدود کردن جستجوی خود استفاده کنید. جستجوی پیشرفته:در جستجوی پیشرفته می­توانید در قسمت Search aria عنوان یک کتاب خاص و یا یک محدوده موضوعی خاص را مشخص کنید. سپس کلیدواژه های خود را در کادرهای جستجو وارد نمایید. در قسمت بالای این کادرها بخش­هایی را برای محدود کردن جستجو مشاهده می­کنید. این کادر برای استفاده از علامت­های AND، OR و یا NOT به کار می­رود،   این کادر برای جستجوی کلمه، عبارت و یا نام به کار می­رود،  این کادر برای مشخص کردن محل جستجوی واژه کاربرد دارد، یعنی تعیین می­کنیم جستجو در تمام متن و یا تنها در کلید واژه های کنترل شده انجام شود،  سپس مشخص می­کنیم که در هر صفحه چه تعداد از نتایج را مشاهده کنیم،  و در انتها انتخاب می­کنیم که نتایج همراه با خلاصه نمایش داده شود یا بدون آن، و در پایان روی گزینه Search now کلیک کرده تا جستجو انجام شود. صفحه نمایش جستجو:بعد از انجام یک جستجو، نتایج به شکل زیر نمایش داده می­شود، شما می­توانید کلیدواژه های مورد استفاده خود را مشاهده کنید، این نتایج براساس ارتباط مرتب شده اند، با کلیک روی عنوان هر کتاب، صفحات آن به شکل PDF برای مطالعه در اختیار شما قرار می­گیرد.5.0