• آدرس ایمیل :
  •  
  • کلمه عبور :
  •  

همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی

یکشنبه 26 دی 1395 11597 بازدید کننده گروه دسته بندی نشده



همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی

شرکت دانش سبز قرن در سال 1386 به منظور تامین منابع علمی برای مراکز دانشگاهی ، تحقیقاتی ، صنعتی تاسیس گردید. و در این سال ها  منابع مورد نیاز واحد های دانشگاهی و صنعتی مختلفی را تامین نموده است.

در حال حاظر نیز  كتابخانه ديجيتال نوین بر آنست تا با تمام توان دسترسي آنلاين و روزآمد پژوهشگران و دانشگاهيان كشور را به ناب و معتبرترين پايگاههاي علمي دنيا- به سان و در سطح پيشروترين دانشگاهها و مراكز پژوهشي دنيا- ميسر سازد و اين مهم از آن جهت پر اهميت جلوه مي نمايد كه دسترسي جامعه علمي كشور به منابع روزآمد علمي در خلال ساليان گذشته همواره با محدوديت هاي فراواني روبرو بوده است. لذا، اميد است با امكان بديع و بي نظيري كه توسط كتابخانه ديجيتال نوین جهت به روز نمودن دانش جامعه علمي و دانشگاهي كشور فراهم گرديده، رشد علمي ميهن عزيزمان شتابي بيش از گذشته نسبت به شاخص هاي مطرح جهاني يافته و بدين وسيله گام بلندي در راستاي نيل به اهداف بلند علمي ايران  و ساليان پس از آن برداشته شود. به اميد ايراني آباد و سربلند

 نوین لیب  به عنوان سامانه خودکار تامین منابع علمی آمادگی خود را جهت تامین نیاز های علمی مراکز علمی داخل کشور اعلام می‌نماید

 

راهکاری جامع

فراهم کردن دسترسی کاربران مراکز دانشگاهی به مقالات کنفرانسی و ژورنالی کلیه ناشران جهان، کتاب پایان‌نامه و دسترسی به پایگاه های استنادی scopus  .

 

مشخصات سیستم تامین مدارک علمی نوین لیب

  •  

    دسترسی بالا

    دسترسی عالی به بیش از ۵۰۰۰ پایگاه اطلاعاتی مقاله، کتاب، پایان‌نامه لاتین و پایگاه های استنادی.

  •  

    جستجو پیشرفته

    نوین لیب تنها سیستم ارائه دهنده جستجو یکپارچه در Crossref، Scopus، EBSCO و PubMed می‌باشد.

  •  سرعت عمل بالا

    در نوین لیب تهیه سفارشات به صورت خودکار انجام می‌پذیرد و با  سروری قدرتمند  که در دست دارد هیچ وقفه‌ای در شبانه روز بروز نخواهد داد.

  • دانلود نامحدود پایان‌نامه از تمام دانشگاه های دنیا به صورت کاملا اتوماتیک (حدود ۵ میلیون پایان‌نامه)

    سامانه هوشمند  نون لیب  امکان جستجو و دانلود بیش از ۵ میلیون پایان نامه لاتین را فراهم کرده است.

  • دسترسی به بیش از 5 میلیون کتاب از بیش از 5000 ناشر معتبر بین المللی
  • هزینه مناسب

    هزینه اشتراک مراکز دانشگاهی در نوین لیب پایین بوده و حتی برای مراکزی که تا‌به‌حال دسترسی مستقیم به پایگاه های علمی نداشته اند ایده‌آل می باشد.

  •  

    امکانات اختصاصی

    پنل مدیریت برای مدیران کتابخانه های دانشگاه های طرف قرارداد

     پس از عقد قرارداد، پنل مدیریت کاربران برای مدیران دانشگاه های طرف قرارداد ارسال خواهد شد. در پنل مدیریت امکاناتی نظیر  میزان تعداد دانلود هر کاربر،، امکان مشاهده فایل های دانلودی هر کاربر، امکان مشاهده تعداد دانلود کلی و هر ماه کل کاربران دانشگاه وجود دارد.

دسترسی آزمایشی یک ماهه رایگان

این شرکت خدمات منحصر به فردی را برای دانش پژوهان و اساتید فراهم آورده که نمونه آن در کشور بی سابقه است. برای اطمینان از صحت عملکرد، سامانه بصورت یک ماه آزمایشی و رایگان در اختیار دانشگاه ها و مراکز متقاضی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها
،
همکاری با مراکز علمی و دانشگاهینوین لیب1/15/2017همکاری با مراکز علمی و دانشگاهیشرکت دانش سبز قرن در سال 1386 به منظور تامین منابع علمی برای مراکز دا ... همکاری با مراکز علمی و دانشگاهیشرکت دانش سبز قرن در سال 1386 به منظور تامین منابع علمی برای مراکز دانشگاهی ، تحقیقاتی ، صنعتی تاسیس گردید. و در این سال ها  منابع مورد نیاز واحد های دانشگاهی و صنعتی مختلفی را تامین نموده است.در حال حاظر نیز  كتابخانه ديجيتال نوین بر آنست تا با تمام توان دسترسي آنلاين و روزآمد پژوهشگران و دانشگاهيان كشور را به ناب و معتبرترين پايگاههاي علمي دنيا- به سان و در سطح پيشروترين دانشگاهها و مراكز پژوهشي دنيا- ميسر سازد و اين مهم از آن جهت پر اهميت جلوه مي نمايد كه دسترسي جامعه علمي كشور به منابع روزآمد علمي در خلال ساليان گذشته همواره با محدوديت هاي فراواني روبرو بوده است. لذا، اميد است با امكان بديع و بي نظيري كه توسط كتابخانه ديجيتال نوین جهت به روز نمودن دانش جامعه علمي و دانشگاهي كشور فراهم گرديده، رشد علمي ميهن عزيزمان شتابي بيش از گذشته نسبت به شاخص هاي مطرح جهاني يافته و بدين وسيله گام بلندي در راستاي نيل به اهداف بلند علمي ايران  و ساليان پس از آن برداشته شود. به اميد ايراني آباد و سربلند نوین لیب  به عنوان سامانه خودکار تامین منابع علمی آمادگی خود را جهت تامین نیاز های علمی مراکز علمی داخل کشور اعلام می‌نماید راهکاری جامعفراهم کردن دسترسی کاربران مراکز دانشگاهی به مقالات کنفرانسی و ژورنالی کلیه ناشران جهان، کتاب پایان‌نامه و دسترسی به پایگاه های استنادی scopus  . مشخصات سیستم تامین مدارک علمی نوین لیب دسترسی بالادسترسی عالی به بیش از ۵۰۰۰ پایگاه اطلاعاتی مقاله، کتاب، پایان‌نامه لاتین و پایگاه های استنادی. جستجو پیشرفتهنوین لیب تنها سیستم ارائه دهنده جستجو یکپارچه در Crossref، Scopus، EBSCO و PubMed می‌باشد. سرعت عمل بالادر نوین لیب تهیه سفارشات به صورت خودکار انجام می‌پذیرد و با  سروری قدرتمند  که در دست دارد هیچ وقفه‌ای در شبانه روز بروز نخواهد داد.دانلود نامحدود پایان‌نامه از تمام دانشگاه های دنیا به صورت کاملا اتوماتیک (حدود ۵ میلیون پایان‌نامه)سامانه هوشمند  نون لیب  امکان جستجو و دانلود بیش از ۵ میلیون پایان نامه لاتین را فراهم کرده است.دسترسی به بیش از 5 میلیون کتاب از بیش از 5000 ناشر معتبر بین المللیهزینه مناسبهزینه اشتراک مراکز دانشگاهی در نوین لیب پایین بوده و حتی برای مراکزی که تا‌به‌حال دسترسی مستقیم به پایگاه های علمی نداشته اند ایده‌آل می باشد. امکانات اختصاصیپنل مدیریت برای مدیران کتابخانه های دانشگاه های طرف قرارداد پس از عقد قرارداد، پنل مدیریت کاربران برای مدیران دانشگاه های طرف قرارداد ارسال خواهد شد. در پنل مدیریت امکاناتی نظیر  میزان تعداد دانلود هر کاربر،، امکان مشاهده فایل های دانلودی هر کاربر، امکان مشاهده تعداد دانلود کلی و هر ماه کل کاربران دانشگاه وجود دارد.دسترسی آزمایشی یک ماهه رایگاناین شرکت خدمات منحصر به فردی را برای دانش پژوهان و اساتید فراهم آورده که نمونه آن در کشور بی سابقه است. برای اطمینان از صحت عملکرد، سامانه بصورت یک ماه آزمایشی و رایگان در اختیار دانشگاه ها و مراکز متقاضی قرار خواهد گرفت.5.0