• آدرس ایمیل :
  •  
  • کلمه عبور :
  •  

دانلود رایگان کتاب ، دانلود مقاله ، دانلود رایگان مقاله Cambridge

سه شنبه 26 بهمن 1395 6502 بازدید کننده گروه دسته بندی نشده

این پایگاه داده آنلاین مختص مجلات چاپ شده توسط انتشارات دانشگاه کمبریج می­‌باشد. این انتشارات بریتانیایی که در سال 1534 تأسیس شد و قدیمی‌­ترین انتشارات دانشگاهی نیز است، یکی از 40 انتشارات بزرگ دنیا می‌­باشد.



این پایگاه داده آنلاین مختص مجلات چاپ شده توسط انتشارات دانشگاه کمبریج می­‌باشد. این انتشارات بریتانیایی که در سال 1534 تأسیس شد و قدیمی‌­ترین انتشارات دانشگاهی نیز است، یکی از 40 انتشارات بزرگ دنیا می‌­باشد. محتواهای تولید شده در این مجلات، تقریباً تمام حوزه­‌های علم را پوشش می­‌دهند، هر چند که تمرکز این انتشارات بیشتر بر روی علوم پایه و علوم انسانی است. از جمله عناوین برتر این انتشارات می‌توان به American Political Science Review، برترین نشریه علوم سیاسی، و International Organization، برترین نشریه حقوق و روابط بین‌الملل، و نشریه Quarterly Reviews of Biophysics به عنوان دومین نشریه برتر در حوزه زیست‌فیزیک اشاره کرد.

 

  بیش از 450 نشریه علمی

 

 

حوزه‌­های اصلی: تمام حوزه‌­های علم اعم از علوم انسانی، علوم پایه، علوم پزشکی، مهندسی و علوم زیستی

 

 


دانلود رایگان کتاب ، دانلود مقاله ، دانلود رایگان مقاله Cambridgeنوین لیب2/14/2017این پایگاه داده آنلاین مختص مجلات چاپ شده توسط انتشارات دانشگاه کمبریج می­‌باشد. این انتشار ... این پایگاه داده آنلاین مختص مجلات چاپ شده توسط انتشارات دانشگاه کمبریج می­‌باشد. این انتشارات بریتانیایی که در سال 1534 تأسیس شد و قدیمی‌­ترین انتشارات دانشگاهی نیز است، یکی از 40 انتشارات بزرگ دنیا می‌­باشد. محتواهای تولید شده در این مجلات، تقریباً تمام حوزه­‌های علم را پوشش می­‌دهند، هر چند که تمرکز این انتشارات بیشتر بر روی علوم پایه و علوم انسانی است. از جمله عناوین برتر این انتشارات می‌توان به American Political Science Review، برترین نشریه علوم سیاسی، و International Organization، برترین نشریه حقوق و روابط بین‌الملل، و نشریه Quarterly Reviews of Biophysics به عنوان دومین نشریه برتر در حوزه زیست‌فیزیک اشاره کرد.    بیش از 450 نشریه علمی  حوزه‌­های اصلی: تمام حوزه‌­های علم اعم از علوم انسانی، علوم پایه، علوم پزشکی، مهندسی و علوم زیستی  5.0